Dia Yang Kau Pilih

Sunday 9 December 2012

MINYAK ANUGERAH

MENGHINDARI AMALAN SIHIR


Tau x, buat pengetahuan semua, sedikit-sebanyak produk MINYAK ANUGERAH ini adalah titik permulaan saya memulakan perniagaan ANUGERAH ini dan ingin berkongsi keajaiban bersama warga-wara umat islam keseluruhannya.Saya tidak menolak seandainya kita sebagai manusia biasa tidak terhindar dr perbuatan syirik dan khianat orang2 sekeliling yg tidak diketahui sebab musababnya mereka berbuat begitu.Namun saya bertekad ingin tetap menjalankan perniagaan kecil-kecilan ini tanpa perlu membalas perbuatan manusia berkenaan..Disamping bekerja sebagi Kakitaangan Kerajaan, saya memulakan bisnes bersaskan makanan , hanyalah food stall sebagai pendapatan sampingan di waktu malam, namun sesudah diperkenalkan oleh seseorang kepada saya mengenai produk ini, disamping beliau ingin sama2 turut membantu saya yang terkena perbuatan khianat orang, sy trs terbuka hati mencubanya .Saya perlu berusaha dari pelbagai sudut disamping mengamalkan produk ANUGERAH ini agar dapat menikmati perubahan ke atas diri saya dan saudara-saudara sekalian.

No comments:

Post a Comment

amranban@gmail.com